Het DNA-netwerk blijft groeien! Deze keer verwelkomen we twee nieuwe leden: werkgeversvereniging AWVN en het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA). Graag stellen we ze kort aan je voor.
AWVN, de grootste werkgeversvereniging van Nederland, ondersteunt maar liefst 200.000 werkgevers. Ze adviseren en begeleiden op allerlei HR-gebieden zoals de arbeidsmarkt, arbeidsorganisatie, arbeidsrecht en arbeidsvoorwaarden. AWVN kijkt ernaar uit om binnen DNA kennis te delen over actuele HR-vraagstukken en nieuwe contacten te leggen. Lijkt dit jou interessant? Aarzel dan niet om contact met hen op te nemen.
NIMA, de beroepsvereniging voor marketingprofessionals, is sinds 1966 actief in het bevorderen van het marketingvak. Met ongeveer 4.000 leden stimuleren ze constructieve discussies en brengen ze professionals samen met een focus op onderwijs, examinering en netwerken. Ook zij willen binnen DNA hun netwerk vergroten en kennis delen over het verenigingsleven. Nieuwsgierig naar NIMA? Neem gerust contact met hen op.
We kijken uit naar een inspirerende samenwerking met beide organisaties. Wil je weten wie er allemaal al aangesloten is bij DNA. Bekijk dan hier de deelnemerslijst.