De Kamer van Koophandel in Helsinki werd geconfronteerd met het probleem hoe de verschillende kanalen te synchroniseren waarmee ze communiceren met de ongeveer 100 deelnemers in hun mentorprogramma. Daarnaast bestond er het vraagstuk hoe de interactie tussen de deelnemers te bevorderen gedurende de begeleidingsperiode van 6 maanden.
Shania Shin, mentoring programma medewerker vertelt: 'Ik gebruikte allerlei kanalen om deelnemers op de hoogte te houden zoals e-mail, agenda uitnodigingen, Linkedin groepen en Facebook groepen. Maar nu kan ik ze gemakkelijk en efficiënt op de hoogte houden van aankomende evenementen via Networkapp. Daarnaast begreep ik van de deelnemers zelf, dat Networkapp hen helpt om eenvoudig meetings met mentoren te regelen.
Toen ik de Metropolis Internationale Conferentie in september 2017 bijwoonde, hoorde ik voor het eerst van Networkapp. Ik besloot ze gewoon te bellen en ervoer vanaf dat moment een buitengewone service. Het team van Networkapp is altijd aanspreekbaar: ze beantwoorden al mijn vragen en komen met oplossingen en suggesties.
De handige functies, gemakkelijke installatie en kostenefficiëntie hadden mij snel overtuigd Maar buiten dat, gaf hun buitengewone servicegerichtheid me veel vertrouwen en een goed gevoel.
De professionaliteit en servicegerichtheid van het hele Networkapp team overtrof al mijn verwachtingen. Ze weten echt wat ze hebben gebouwd en staan altijd klaar om hun klanten op een zeer snelle en vriendelijke manier te helpen. Ik zou Networkapp zeker aanraden aan anderen.
Lees hier meer over het mentor programma De Kamer van Koophandel in Helsinki